دانلود نوحه کجا می خوای بری از حاج محمود کریمی
خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم فرما و از اختیار خود بهره مندم بساز. نیایش امام حسین علیه السلام در صحرای عرفات/آخرین بروزرسانی وبگاه:تابستان 1400
تهیه و تدوین مطلب:گروه نویسندگان

متن و لینک دانلود نوحه زیبای کجا میخوای بری از محمود کریمی در ادامه مطلب برای شما اماده دانلود شده است.

*****

کجا می خوای بری چرا/ منو نمی بری/ (حسین)/ این دم آخری/ چقدر شبیه مادری

حالا منم شبیه مادرت شدم/ پاشو نگاه کن
منم مثل بقیه پرپرت شدم/ پاشو نگاه کن
عزا دار سه ساله دخترت شدم/ پاشو نگاه کن

یادت اون لحظه آخر که برات موخوندم
کجا می خوای بری چرا/ منو نمی بری/ (حسین)/ این دم آخری/ چقدر شبیه مادری
حالا منم شبیه مادرت شدم/ پاشو نگاه کن
منم مثل بقیع پرپرت شدم/ پاشو نگاه کن
عذا دار سه ساله دخترت شدم/ پاشو نگاه کن

من موندم و گریه/ من موندم و ناله/ دوریت برای من/ انگار چهل ساله
وقتی با سرنیزه / دشمن منو می برد / دیدم روی نیزه / لبهات تکون می خورد
روی نیزه تا می دیدم بازه چشات میخوندم
قرارمون چی شد / که بی قرار هم باشیم / (حسین) / هر چی که پیش اومد باید / کنار هم باشیم
به زیر تازیونه ها پرم شکست / پاشو نگاه کن
کنار نیزه و سرت، سرم شکست / پاشو نگاه کن

اینقدر دلم خونه / که گفتنش سخته
روزایی و دیدم / که دیدنش سخته
یک شب تو آتیش خولی سرت جا موند
یک روز تو ویرونه یک دخترت جا موند
یادته اون روز که من از مرکب تو جا موندم
آهسته تر برو بذار/ منم با هات بیام/ حسین / دیگه نمی کشه پاهام/ که پا به پات بیام

حالا پاهام با دیدن تو جون گرفت / پا شو نگاه کن
به احترامت آسمون بارون گرفت / پاشو نگاه کن

کرب و بلا دوباره بوی خون گرفت / پاشو نگاه کن

 

لینک دانلود فایل صوتی:

لینک : دانلود نمایید

حجم : 4 MB

منبع: وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه

 |فایل تصویری به پست اضافه شد|

لینک دانلود فایل تصویری:

لینک: دانلود نمایید

حجم: 32 MB

منبع: وبگاه کانون فرهنگی تبلیغی مردمی طه

 




:: موضوعات مرتبط: دانلود , مذهبی / مداحی , امام حسین(ع) , ,
:: برچسب‌ها: کجا میخوای بری , کجا می خوای بری , متن و دانلود نوحه کجا می خوای بری , دانلود نوحه کجا می خوای بری , دانلود نوحه کجا می خوای بری از محمود کریمی , دانلود نوحه کجا می خوای بری با نوای محمود کریمی , دانلود نوحه کجا می خوای بری از کریمی , دانلود نوحه های زیبای محمود کریمی , دانلود نوحه های حضرت زینب با صدای محمود کریمی , دانلود نوحه های حضرت زینب با نوای محمود کریمی , دانلود نوحه های حضرت زینب از محمود کریمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 314118
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
از طریق فرم زیر در بهبود کیفیت محتوای وبگاه یاریمان کنید.

<-CommentGAvator->
جواد در تاریخ : 1396/5/1/7 - - گفته است :
خیلی ممنون از خدماتتون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








براي دانلود کليک کنيد
محتواي اين وبلاگ منطبق بر قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد. اين وبگاه در سايت ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي وزارت ارشاد ثبت شده است. اکثر مطالب وبلاگ داراي منبع از کتب اسلامي و يا سايت هاي ارزشي و مفيد ديني است و کپي برداري از مطالب وبگاه فقط با ذکر منبع بلا مانع است